• شنبه ٣٠ دی ١٤٠٢-١٢:٠٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣١٧
چمران در بازدید از منطقه 8؛

ظرفیت بالای منطقه هشت در اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از منظقه 8 شهرداری تهران، با تاکید بر لزوم توجه به پروژه‌های توسعه محله‌ای، این منطقه را با توجه به بافت سکونتگاهی آن مهم و دارای بازدهی موثر برای خدمت‌رسانی به شهروندان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در شورای معاونین منطقه حضور یافت و طی بازدید از پروژه‌های در دست اقدام در جریان گزارش برنامه‌ها، پروژه‌ها و آخرین اقدامات منطقه قرار گرفت.
مهدی چمران پس از استماع گزارش‌ها، تملک بافت فرسوده توسط شهرداری منطقه را راهگشای تأمین زمین برای تعریف پروژه‌های سطح منطقه دانست و اظهار داشت: منطقه 8 دارای ظرفیت بسیار بالایی برای اجرای پروژه های توسعه محلی می باشد و انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب شاهد اقدامات و دستاوردهای خوبی در این منطقه برای شهروندان باشیم.
 وی همچنین بر لزوم مطالعات تکمیلی در خصوص طرح پیاده‌راه شهید آیت، و نظرسنجی و توضیحات مبسوط به کسبه و ساکنان این محدوده در خصوص اجرای این طرح تاکید کرد.
فاطمه تنهایی، شهردار منطقه هشت نیز در این بازدید با اشاره به پروژه‌های توسعه محله‌ای در این منطقه، گزارشی از اقدامات ئو برنامه های مدیریت شهری در حوزه بافت فرسوده، مشارکت محلات، لزوم بازنگری در مرزبندی منطقه، طرح مطالعاتی پیاده‌راه شهید آیت و سایر پروژه های منطقه ارائه داد.
براساس این گزارش پس از برگزاری جلسه، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار و معاونین منطقه از دو پروژه خیالستان زندگی و ساخت کلانتری مدائن در محله کرمان و بوستان‌های شهید ضابط و خرمی‌شاد بازدید کردند.
 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: